Dugnader på gang, følg med!
Da er Haglebu Ve og Vel i gang med dugnad igjen.Vi hadde en liten dugnad 4. juni, befaring av fremkommeligheten langs Haglebu-vannet, fra p-plassen ved fjellkirken og på østsiden ned mot damstua. Her er det mye jobb å gjøre for å få det fremkommelig.Det blir dugnad lørdag 20. juni kl. 10.00 – 14.00, møtes på parkeringa ved fjellkirken. Trenger 2-3 med motorsag, blir vi mange er det fint om noen tar med drill så vi kan skru klopper.Gi gjerne beskjed…